Diari d’un convergent català (11/9/12).




Avui és la Diada!

Aniré a Barcelona a mig matí, hem reservat per dinar, amb la dona i els nens. Després, quan s’acostin les 6, ens aproparem caminant a la mani, crec que serà molt maco i emocionant de veure, i també m’agrada que els nens ho visquin, tot el passeig de Gràcia ple d’estelades i senyeres, a més han dit que per la tarda farà bon temps, un sol crit d’un poble, Indepedècia!, ben fort!, que se n’enterin a Madrid com les gastem els catalans!

Llàstima que el Mas no pugui encapçalar aquesta manifestació històrica, però ell ja ho ha dit, estarà amb nosaltres, i nosaltres, ja hi pots comptar President! També estarem amb tú!

Acabo de trucar al restaurant, ho tenen tot ple!,..., tinc bones sensacions..., avui serà un gran dia!
Anirem a un altre que sé, hi havia anat per un sopar de feina fa temps, segur que allà hi haurà lloc, i els nens ja són grandets i ja saben estar a taula.

Aparcaré a prop del túnels de Vallvidrera i baixarem amb metro al centre, per sortir serà un cristo i des d'allà m’asseguro esquivar els embussos.

Sí que no arribarem fins al Parlament..., llàstima!..., vaig amb la canalla, i  segur que no ens podrem ni moure, quan ho haguem vist una mica ja tornarem cap a casa, demà em toca aixecar-me molt d’hora, molt d’hora!, he! he!, ;)

Avui em permetré acabar amb lletres ben grosses un crit que em surt del fons del meu cor:
VISCA CATALUNYA INDEPEDENT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada